Asiakaskokemukset
Asiakaskokemuksia henkilökohtaisesta coachingista
”Coaching oli kohdallani selkeyttävä ja avartava kokemus. Sain asiat paperille joita on kertynyt vuosien varrella ja sen kautta uusia toimintapoja jotka on otettu myös käyttöön. Suosittelen coachingia lämpimästi.” Kimmo Salmela, yrittäjä, Kalajoen Puutuote Oy
Bet-Ker Oy – Valmennuksella ryhtiä tekemiseen
Ylivieskalaisessa Bet-Ker Oy:ssa on huomattu, että parhaat tulokset saadaan ottamalla työyhteisön kehittäminen osaksi yrityksen arkea. ”Kehittäminen vaatii yrityksessä jatkuvaa peiliin katsomista”, toimitusjohtaja Antti Hautamäki tiivistää.
Kalajoen kaupunki – Uutta tuulta työyhteisön kehittämiseen
Henkilöstön innostaminen mukaan työyhteisön kehittämiseen on yksi menestyvän organisaation avainkysymyksistä. Kalajoen kaupunki tarttui tähän haasteeseen, kun se teetti työhyvinvointitutkimuksen yli tuhannen hengen organisaatiolleen. Tavoitteena oli samalla saada konkreettista hyötyä työyhteisön ja esimiestyön kehittämiseen.
Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj – Tuloksiin coachaamalla
Mediamyyjän työ vaatii tänä päivänä jatkuvaa uudistumista ja taitoa ymmärtää asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:ssä henkilöstön osaamiseen ja uudistumiskykyyn on haluttu panostaa, ja Valmennuskumppanin tarjoama henkilökohtainen myynticoaching on nähty siihen hyvänä keinona.
Kylpylähotelli Sani – Työhyvinvointi kaiken perustana
Kun asiakas kertoo palautteessaan, että työntekijän ”silmissä syttyi ratkaisun kiilto”, jotain on tehty oikein. Kylpylähotelli Sanin myynti- ja markkinointipäällikkö Tiina Ruotsalainen kertoo, että työyhteisössä innostus lähtee asiakkaan ymmärtämisestä.
Visuaalisen markkinoinnin toimisto Skissi – Eroon turhasta säätämisestä
”Ennen arki oli hahmotonta ja sekavaa, nyt se on saanut ryhtiä ja säätäminen on vähentynyt. Kaaoksen voi taltuttaa, jos haluaa. Nyt ajattelen myös niin, että aina kun on tulossa jotain uutta ja isoa, otan ehdottomasti tuekseni asiantuntijan. Se on myös investointia itseen ja omaan työhön.”