Toimitus- ja maksuehdot – Valmennuskumppani Oy

Valmennuskumppani Heini Salmu Oy (y-tunnus 2316408-3) (jäljempänä verkkokauppa) myy verkkovalmennuksia täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen (jäljempänä asiakas). Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%).

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@valmennuskumppani.fi
Puhelin: 0405158156
Postiosoite: Kalajoentie 407, 85100 Kalajoki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus astuu voimaan maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden ja palvelujen hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus tilaushetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä niiden hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Digitaalisten palvelujen käyttöön tarvittavat tunnukset ja / tai linkki palvelun käyttöön toimitetaan sähköisesti asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen maksamisen jälkeen. Tilausten toimitusaika on yleensä 1-5 arkipäivää.

Mahdolliset toimituskulut näet verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Digitaalisesta palvelujen toimittamisesta ei synny toimituskuluja.

Ongelmat palvelun käytössä

Mikäli tuote ei saavu odotetusti sähköpostiisi tai verkkokaupan tai digitaalisten palvelujen käytössä ilmenee teknisiä tai muita ongelmia, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme info@valmennuskumppani.fi. Virheilmoitukset käsitellään arkipäivisin.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (info@valmennuskumppani.fi).

Palautukset ja tilauksen peruutus

Valmennuskumppani Oy:n verkkokaupan henkilöasiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen kaupan peruutusoikeus. Etämyyntiä koskeva 14 vuorokauden peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske verkkokaupasta ostettuja digitaalisia palveluja.

Kuluttajalla ei ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos tilatun digitaalisen sisällön toimittaminen on sähköisesti aloitettu asiakkaan suostumuksella ennen 14 vuorokauden peruuttamisajan päättymistä ja hänelle on ilmoitettu peruttamisoikeuden puuttumisesta.

Tuotteen toimittaminen on aloitettu, kun tuote on asiakkaan saatavilla; esimerkiksi, kun hän on tilauksen jälkeen saanut digitaalisen tuotteen latauslinkin taikka linkin tai tunnukset sähköiseen palveluun. Asiakas hyväksyy hänelle ilmoitetun peruuttamisoikeuden puuttumisen maksamalla tilauksen.

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Riita-asioiden käsittely

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Jaa somessa: